משלוחים והחזרות

אנחנו עושים הכול כדי שתהיה לך חוויית קנייה חלקה, שקופה ונעימה.
לפניך כל המידע שחשוב לדעת בנוגע למשלוחים, החזרות וביטולים:

 משלוחים

  • זמן השילוח מרגע שליחת המוצר – עד 14 ימי עסקים.

  • כל ההזמנות נשלחות לנקודת איסוף בלבד (כגון סניף דואר או נקודת שירות קרובה).

  • מרגע ביצוע ההזמנה – זמן ההכנה לשילוח הוא עד 5 ימי עסקים.

  • ייתכנו עיכובים במקרים חריגים כמו חגים, מזג אוויר קיצוני או עיכובים מצד דואר ישראל/חברות שילוח.

  • בהזמנה של מספר מוצרים – ייתכן שהמוצרים יישלחו בחבילות נפרדות, לפי זמינות הספקים.

 החזרות וביטולים

  • ניתן להחזיר מוצרים תוך 14 יום מיום קבלתם, בתנאי שהמוצר לא היה בשימוש והוא באריזתו המקורית.

  • במקרה של ביטול עסקה ללא פגם, ייגבו דמי ביטול של 5% או 100 ₪ – לפי הנמוך מביניהם.

  • קיבלת מוצר פגום? אין בעיה – שלח לנו תמונה ותיאור של התקלה, ובמקרים מסוימים נפתור את הבעיה גם בלי צורך להחזיר את המוצר.

  • החזרות יתבצעו בדואר רשום בלבד עם מספר מעקב.

  • לאחר בדיקת המוצר, יבוצע החזר כספי תוך 7 ימי עסקים.

  • לא ניתן להחזיר מוצרים בהתאמה אישית או מוצרים במשלוחים מיוחדים.

שאלות ותשובות

תוך כמה ימים ההזמנה מגיעה?

ההזמנה מגיעה תוך 7-14 ימי עסקים, לנקודת איסוף קרובה לבית הלקוח.

כיצד מבצעים הזמנה באתר?

תהליך הרכישה באתר מאוד נוח ופשוט. בכל עמוד מוצר ניתן להקליק על כפתור ״הוספה לעגלה״ והמוצר יתווסף מיד לסל הקניות. בלחיצה על אייקון שקית הקניות בתפריט העליון למעלה מצד שמאל ניתן לראות את כל הפריטים שהתווספו לסל. על מנת להתקדם לתהליך הרכישה עצמו, יש להקליק על כפתור ״תשלום״ ולהזין את הכתובת למשלוח.

האם הקניה באתר מאובטחת?

האתר מאובטח ועומד בתקנים המחמירים ביותר באמצעות פרוטוקול SSL כך שכל הנתונים חסויים. התשלום מתבצע בעזרת חברת סליקה חיצונית כך שכל הפרטים נשמרים חסויים ואין גישה אליהם.

אילו אמצעי תשלום זמינים באתר?

ניתן לשלם בצורה מאובטחת באמצעות כרטיסי אשראי (ויזה, מאסטרקארד, ישראכרט), דרך Bit, GPay (Google Pay) ו-Apple Pay.
כל התשלומים מתבצעים בצורה מוצפנת ומאובטחת, לשמירה מלאה על פרטיות הלקוחות.

איך ניתן לבטל עסקה?

בתחתית עמוד הבית ניתן ללחוץ על כפתור ''ביטול עסקה'' ומשם לבצע את התהליך לפי ההוראות.